De ce Summit e locația perfectă pentru evenimente hybrid
Pentru organizarea evenimentelor de tip: online, hybrid și pilot,
Summit Events & Conference Center vine cu soluții moderne și asistență tehnică calificată,
precum și experiență de peste 14 ani în event management.
La Summit Events, vă asigurăm suport în organizarea conferințelor Dvs., oferind:
- Acces la platforma Zoom pentru toți participanții;
- Sistem audio și video;
- Echipament pentru traduceri simultane;
- Studiou pentru prezența fizică a speaker-ilor și traducătorilor, după caz;
- Înregistrare audio/ video a evenimentelor, la solicitare;
- Transmisiune Live a evenimentelor pe Facebook/ YouTube;
- Customizare a template-ului de redare Zoom, conform tematicii evenimentului și elementelor de brand (logo, culori, etc.);
- Suport și asitență tehnică pe parcursul evenimentului: monitorizarea sonorizării, înregistrării audio/ video, precum și a procesului de traducere simultană.
În cazul evenimentelor Hybrid cu un număr mic de participanți sau o durată scurtă a evenimentului, beneficiați de 50% reducere pentru chiria studioului, amenajat corespunzător găzduirii componentelor offline.
Pentru a verifica disponibilitatea și a efectua o rezervare, contactați-ne la:
0786 000 88 | office@summit.md