Echipa noastră

Misiune

Să asigurăm desfășurarea cu succes a oricărui tip de eveniment, prin crearea valorii pentru client,  abordare individuală și flexibilă a fiecărui proiect, instruirea constantă a echipei și receptivitate față de cerințele pieței, în condiții de maximă responsabilitate socială și de business.

Viziune

Summit Events & Conference Center își propune să devină numele de încredere preferat pe piața locațiilor pentru evenimente business din Republica Moldova, oferindu-le clienților și partenerilor - valoare, soluții complete și responsabile, întru stabilirea și menținerea unor relații reciproc avantajoase, de lungă durată.

Co-fondatorul și Directorul Centrului din 2007

Doina Ursachi Director General

Șofer catering din 2020

Lilian Maxim Șofer

Asigură buna desfășurarea a evenimentelor din 2010

Victoria Josan Event Manager

Contribuie la construirea și menținerea relațiilor cu clienții și partenerii Centrului din 2019

Ecaterina Barda Sales Manager

Coordonează activitatea Summit din 2011

Natalia Drobotenco Administrator

Asigură buna funcționare a aspectului financiar-contabil al companiei din 2011

Elena Samohvalova Contabil - Șef

Asigură comunicarea de marketing a Centrului din 2014

Daniela Donica Marketing Manager

DE CE SĂ ALEGEȚI SUMMIT EVENTS?

  • Amplasare în centrul orașului Chișinău și parcare la dispoziția Clienților Summit
  • Spații variate, funcționale și accesibile pentru persoanele cu dizabilități
  • Servicii complete prestate în condiții de maximă flexibilitate și responsabilitate
  • Implicarea activă în problemele comunitare, prin parteneriate sociale și cauze caritabile
  • Mai bine din 95% din clienți ne-ar recomanda colegilor și partenerilor