Echipa noastră

Misiune

Să asigurăm desfășurarea cu succes a oricărui tip de eveniment, prin crearea valorii pentru client,  abordare individuală și flexibilă a fiecărui proiect, instruirea constantă a echipei și receptivitate față de cerințele pieței, în condiții de maximă responsabilitate socială și de business.

Viziune

Summit Events & Conference Center își propune să devină numele de încredere preferat pe piața locațiilor pentru evenimente business din Republica Moldova, oferindu-le clienților și partenerilor - valoare, soluții complete și responsabile, întru stabilirea și menținerea unor relații reciproc avantajoase, de lungă durată.

Doina-Ursachi

Co-fondatorul și directorul Centrului din 2007

Doina Ursachi Director General
Elena-Samohvalova

Asigură buna funcționare a aspectului financiar-contabil al companiei din 2011

Elena Samohvalova Contabil-șef
Natalia-Drobotenco

Coordonează rezervările și evenimentele Summit din 2011

Natalia Drobotenco Event Manager
Victoria-Josan

Coordonează activitatea Restaurantului Summit din 2016

Victoria Josan Administrator
Daniela-Sutac

Asigură comunicarea de marketing a Centrului din 2014

Daniela Șutac Marketing Manager
Sergiu-Grigoras

Organizează și asistă aspectele tehnice ale evenimentelor din 2015

Sergiu Grigoraș Manager Tehnician
Marius-Moldovan

Oferă asistență pe parcursul evenimentelor din 2015

Marius Moldovan Asistent Evenimente

De ce să alegeți Summit Events?

  • Amplasare în centrul orașului Chișinău și parcare la dispoziția Clienților Summit
  • Spații variate, funcționale și accesibile pentru persoanele cu dizabilități
  • Servicii complete prestate în condiții de maximă flexibilitate și responsabilitate
  • Implicarea activă în problemele comunitare, prin parteneriate sociale și cauze caritabile
  • Mai bine din 95% din clienți ne-ar recomanda colegilor și partenerilor